WEBECOM.RO foloseste cookies. Continuarea navigarii se considera acceptare politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna folosim sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

OK
Live chat magazin online - Zopim

Live chat magazin online - Zopim

Live chat magazin online - Zopim
Solutie de chat online marca Zopim, utila pentru cresterea vanzarilor, imbunatatirea relatiei cu clientii si fidelizare.
10 Euro + TVA / luna, 1 agent
Detalii

Stim cu totii ca publicitatea online este scumpa si nu intotdeauna genereaza rezultatele scontate, prin aceasta solutie pe care noi o utilizam de mai multi ani, puteti creste rata de conversie a clientilor, avand posibilitatea sa le folositi clientilor o metoda facila de comunicare si generarea unei decizii rapide de cumparare.

Vanzarea online consultativa este mult mai aproape decat v-ati imaginat vreodata, iar satisfactia clientilor cu care interactionati poate creste.

Solutia de chat online este o metoda mai simpla de rezolvare a problemelor clientilor deoarece influenteaza vizitatorul si procesul de vanzare, astfel poti gasi solutii eficiente pentru a-ti transforma vizitatorii site-ului in clienti, iar timpul petrecut cu convorbirile telefonice scade, avand posibilitatea sa discutati cu mai multi clienti simultan.

Studiile arata ca elementele de comunicare la vedere cresc increderea clientilor in magazinul online vizitat.

Chat magazin online

1. Cum functioneaza solutia de chat pentru clienti

Atunci cand clientul se afla in magazinul dumneavoastra, in partea din dreapta jos poate vedea semnalat serviciul de chat printr-o fereastra care le ofera posibilitatea de a discuta cu un consultant.

In functie de situatie, consultantul dumneavostra le poate oferi detalii despre produse, termen de livrare, garantie sau sa-i indrume spre sectiunea pe site unde se afla produsele pe care le cauta.

Mai mult de atat, in cazul in care initiati un apel telefonic cu clientul, puteti folosi aplicatia de chat pentru a-i trimite clientului link-ul pe care trebuie sa-l acceseze in timp real.

Daca un operator nu este online, utilizatorul poate lasa un mesaj pe care o sa-l primiti pe email, prin accesarea casetei de trimite mesaj.

In cazul in care aveti prea multe convorbiri sau nu sunteti la calculator si nici nu aveti aplicatia Zopim pe mobil, puteti configura ca utilizatorul sa primeasca un mesaj generic, prin care este anuntat ca a fost pus in asteptare pana cand un operator este disponibil.

2. Cum functioneaza solutia de chat pentru operatorii magazinului:

Aceasta aplicatie va permite sa aveti acces la o consola de administrare puternica si stabila prin care puteti configura toate optiunile. Personalizarea casetei de chat, modul in care sunt actionate mesajele automate, istoricul conversatiilor cat si statistici despre modul in care ati comunicat cu vizitatorii.

Tot de aici puteti aloca un nume fiecarui client cu care comunicati si sa urmariti discutiile pe care le-ati avut anterior.

Mai mult, puteti urmari in timp real pe ce pagina se afla fiecare vizitator cat si din ce mediu de promovare acesta a ajuns, fiind o solutie facila pentru a intelege necesitatile acestuia in momentul in care incepeti sa conversati cu clientul.

Daca observati ca aveti nevoie de mesaje predefinite pentru anumiti clienti, puteti configura scurtaturi, care vor aparea automat la redactarea unor cuvinte cheie alese de dumnevoastra. Aceste scurtaturi pot contine si intrebari cu raspuns predefinit.

Cu totii avem si vizitatori problema, daca conversatiile cu ei nu duc nicaieri, sunt concurenti sau va consuma foarte mult timp fara a face o achizitie, ii puteti bloca foarte usor, astfel incat acestora nu le va mai aparea caseta de chat online, serviciul fiind activ pentru toti ceilalti.

Daca doriti sa va personalizati caseta de chat, aveti un numar de optiuni ce pot sa va ajute sa afisati o caseta de chat care sa arate la fel de bine ca magazinul pe care il detineti.

Cand nu sunteti la birou, sau daca este mai facil, puteti utiliza aplicatia de chat de pe telefonul mobil (Zopim este disponibil pe Android si iPhone). Caseta de chat este de asemenea disponibila si pentru utilizatorii de telefoane inteligente, indiferent de sistemul de operare.


3. Oferta noastra pentru activarea optiunii de chat include:

- Suport online pe www.webecom.ro/asistenta/
- Conversatii simultane nelimitate
- Istoric chat nelimitat
- Profil vizitatori
- Rating conversatii
- Scurtaturi
- Taguri chat
- Traducere automata
- Trimitere de mesaje prin email
- Urmarirea vizitatorilor
- Alerte vizuale si sonore la primirea mesajelor
- Posibilitatea de a pune notite pentru discutii
- Transmiterea conversatiilor pe email
- Aplicatie de Android si iPhone
- Formular de contact cand sunteti offline
- Posibilitatea de a personaliza caseta de chat
- Blocare vizitatori
- Transmisie securizata prin certificat SSL
- Instalare in platformele Webeshop, WordPress si suport tehnic pentru utilizarea aplicatiei.
- Suport online asigurat pe toata perioada pentru care ati achizitionat aplicatia de chat.
- Asistenta de operare a platformei pentru a maximiza rezultatele oferite de aceasta noua solutie de comunicare.
- Numar nelimitat pe siteuri pe care puteti folosi Widgetul Zopim (in limita numarului de operatori)

Termen de implementare: 5 zile lucratoare

Modalitate de plata: In avans pe 12 luni