Unde poți găsi clienții? Răspunsul este simplu: pe Facebook.
Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand peste 2.38 miliarde de conturi active in intreaga lume, printre care 9.8 milioane in Romania.
Facebook este o companie diferita, ce conectează miliarde de persoane din intreaga lume, oferind posibilitatea de a impartasi informatii despre afacerea ta online.
S-a putut observa faptul ca, in ultima perioada, a crescut numarul utilizatorilor cu varsta mijlocie/ inaintata, asadar, a celor cu putere mare de cumparare. Astfel, utilizatorii cu varsta peste 27 de ani depasesc procentajul de 75%. Cei mai multi utilizatori se regasesc in Bucuresti (peste 20%), capitala fiind urmata de Cluj-Napoca si Iasi.
Tu ne urmaresti deja? Daca te-am facut curios si nu ne urmaresti deja, apasa pe butonul de Like de mai jos 🙂
Principalele avantaje pentru pagina de Facebook a afacerii tale sunt:
- Creeaza o personalitate afacerii tale, angajeaza o discutie afacere-client intr-un mediu informal
- Promoveaza afacerea – creeaza si/ sau creste notorietatea brandului
- Iti pemite sa dezvolti o comunitate in jurul magazinului tau online
- Informarea mai usoara a clientilor cu privire la anumite oferte, produse noi
- Clientii tai sunt la curent cu activitatea afacerii tale
- Diverse caracteristici utile ce vor ajuta clientul să identifice mai ușor compania – informații despre afacere (adresă, număr de telefon, e-mail, program de funcționare), butonul Call to action (util pentru trimiterea mesajelor, redirectionarea clientilor catre magazinul online)
- Creste reputatia afacerii tale si increderea in brand-ul tau
- Comunicare personala si directa cu clientii tai
- Obtinerea feedback-ului de la clienti
- Listarea produselor prin Facebook Shop, o noua aplicatie de facebook
- Oportunitatea de a crea campanii de marketing integrate
- Adaugarea materialelor interactive (Poze 3D, Video, Imagini, SlideShare)
Sfaturi utile pentru administrarea paginii afacerii tale de Facebook:
- Personalizeaza-ti pagina de Facebook (cover imagine, video, poza de profil, detalii de contact, buton call to action, program de lucru)
- Posteaza informatii interesante sau amuzante din domeniul tau de activitate
- Postarile tale trebuie sa fie diversificate, nu orientate decat pe vanzare
- Tine-ti clientii aproape prin intermediul mesajelor automate (poti sa le setezi pentru orice mesaj trimis catre pagina ta, poti sa le personalizezi pentru out of office)
- Adreseaza-te personal (foloseste numele clientilor tai – este o optiune de completare dinamica a numelor clientilor)
- Solicita-le datele de contact cand esti out of office
- Adauga link-ul catre pagina ta de Facebook in magazinul online
- Facebook Plugin prezent in magazinul online pentru a-i determina pe clientii tai sa-ti urmareasca activitatea pe Facebook sau chiar la chiar un mesaj trimis sau o comanda finalizata
- Discuta cu specialistul tau sa iti sincronizeze magazinul tau online cu Facebook Shop
- Invita-ti toti prietenii sa iti aprecieze pagina
- Monitorizeaza constant rezultatele campaniilor tale.
Dacă nu ai o pagina de Facebook, te putem ajuta, oferim si servicii de creare a paginii de Facebook.