Pentru un mai mare succes in mediul online, nu poti numai sa astepti si sa lasi clientul sa vina spre tine, tu trebuie sa ajungi la el si sa il convingi ca produsele tale ii vor satisface nevoile.
In ultima perioada, vanzarea produselor pe Facebook a luat amploare. Daca ai un magazin online creat de noi si nu ai Facebook Shop, pierzi o uriasa oportunitate!
Prin configurarea Facebook Shop-ului, poti promova si vinde mai usor produsele. Facebook Shop se actualizeaza zilnic si cuprinde informatii despre:
– Numele produselor
– Descrierea produselor
– Imagini/ video cu produsele
– Pret
– Stoc disponibil
– Taxa de transport
– URL catre produsul de pe site
Astfel, vizitatorii de pe Facebook (potentialii clienti) sunt directionati catre site pentru a plasa comanda.
Beneficii Facebook Shop:
-> Poti adauga o eticheta produsului tau in postarile de pe Facebook pentru a creste vanzarile.
-> Poti profita de modul in care utilizatorii folosesc Facebook-ul – oamenii pot aprecia produsul tau apasand butonul de Like, il pot salva pentru a-l revedea ulterior, sa ii dea un share pentru a-l vedea si prietenii lor sau sa lase un comentariu in legatura cu produsul
-> Ajuta la reducerea divergentelor in procesul de vanzari – simplifica procesul de vanzare-cumparare, consumatorii pot cauta produsele in aceeasi fereastra in care utilizeaza chat-ul pentru a comunica cu prietenii.
Facebook domina piata marketing-ului pe retelele de socializare, astfel, un procent de 86% din cei care utilizeaza platformele de social media, folosesc, in prezent, in mod regulat, Facebook Ads.
Probabil te intrebi ce este Facebook Pixel, la ce se foloseste si de ce este atat de important. Sper ca in acest articol vei gasi raspunsurile la intrebarile tale.
Ce este Facebook Pixel?
Facebook Pixel este un cod de monitorizare ce se instaleaza in magazinul tau online pentru a urmari conversii si a analiza comportamentele vizitatorilor pe site-ul tau.
Acest serviciu este un instrument analitic ce iti permite sa masori eficienta publicitatii tale prin intelegerea actiunilor pe care oamenii le fac in magazinul tau online.
La ce se foloseste Facebook Pixel?
- Creste rata de conversie in magazinul online
- Masoara rezultatele reclamelor tale
- Ajuta la crearea unor campanii specific targetate, in functie de actiunile vizitatorilor pe site
- Poti crea anunturi relevante – Facebook Pixel generand semnale ce te ajuta sa retargetezi clientii cu reclame ale produselor ori serviciilor, astfel, reclamele tale sunt aratate oamenilor potriviti
Ce date raporteaza Facebook Pixel Dynamic despre clientii tai?
- Vizualizarea unuia sau a mai multor produse
- Adaugarea produselor in cosul magazinului online
- Cautari specifice de produse in magazinul tau
- Initierea finalizarii comenzilor
- Conversia comenzii instant
- Conversia comenzii normale
- Mesajele de contact
Facebook Pixel functioneaza prin plasarea si declansarea cookie-urilor pentru a urmari utilizatorii pe masura ce interactioneaza cu magazinul tau online si cu anunturile tale de pe Facebook.
Daca ai un magazin online realizat de noi si nu folosesti Facebook Pixel, doar trimite-ne un mesaj ori suna-ne , iar noi putem sa iti configuram acest serviciu si iti oferim tot suportul nostru. Acesta va incepe sa colecteze date imediat, astfel incat sa nu trebuiasca sa incepi de la zero cand vei fi gata sa creezi primul tau anunt pe Facebook.
Serviciile WEBECOM includ configurarea magazinului pentru integrarea Facebook Shop, creearea feed-ului si configurarea acestuia in Facebook Shop.
Webecom ofera integrarea tehnica pentru modulul Facebook Shop, plus suport 30 de zile inclus.
[…] Mai multe detalii despre Facebook Shop si Facebook Pixel regasesti aici: https://www.webecom.ro/blog/magazin-online-facebook/ […]