Monitorizarea traficului si a vanzarilor in magazinele online Webeshop

Publicat in 21 februarie 2012 , de Echipa Webecom

Platforma de magazin online Webeshop este pregatita pentu a fi compatibila cu cele mai populare sisteme de analiza a traficului web.

Cu doar cateva clickuri puteti cunoaste cine v-a vizitat magazinul, din ce localitate, cat timp a stat pe site si in urma caror cuvinte cheie a accesat magazinul dumnevoastra.

Mult mai multe informatii sunt puse la dispozitia dumnevoastra datorita sistemelor profesioniste ce pot fi activate gratuit pentru a colecta si comasa toate aceste date.

Daca doriti sa aveti succes cu magazinul dumnevoastra este obligatoriu sa monitorizati magazinul, chiar daca nu va pricepeti sa interpretati toate datele necesare. Va sosi momentul in care fara aceste informatii nu o sa puteti sa obtineti cele mai bune performante.

Compania noastra va recomanda 2 sisteme colectare si analiza a traficului si un modul de analiza a vanzarilor de pe site, fiecare avand avantaje semnificative pentru monitorizarea activitatii in magazinul dumnevoastra.

 

Google Analytics

Este cel mai popular sistem de monitorizarea a traficului la nivel international.

Accesul la toate serviciile este gratuit si nelimitat din toate punctele de vedere.

Principalele avantaje Google Analytics sunt:

– Colectarea a tuturor datelor posibile despre vizitatorii siteului dumnevoastra.

– Posibilitatea de a analiza cantitativ aceste date si de a face incrucisari pentru rapoate mai complexe.

– Accesul la toate informatiile din orice perioada in care magazinul a fost monitorizat.

– Compatibilitatea cu Google Adwords.

– Posibilitatea de a monitoriza vanzarile prin Google Analytics Ecommerce, despre care vom discuta in curand.

 

Instructiuni de instalare Google Analytics in magazinele Webeshop »

 

Google Analytics Ecommerce

Google Analytics Ecommerce este un modul special realizat de Google pentru a putea monitoriza vanzarile unui magazin online. O sa va explicam in cateva cuvinte cum functioneaza si de ce este foarte important sa-l folositi.

Google Analytics Ecommerce inregistreaza toate vanzarile magazinului online si le intersecteaza cu toate datele colectate prin utilizarea Google Analytics.

Practic in fiecare moment o sa cunoasteti care este canalul de promovare prin care s-a obtinut fiecare comanda, care sunt cele mai bine vandute produse dintr-o anumita perioada si in ce cantitati, cat este rata de conversie si care este valoarea medie a comenzilor.

Mult mai multe informatii sunt prezentate pentru cei care vor sa cunoasca si cele mai mici detalii despre modul in care s-au generat vanzarile in magazin.

Aplicatia Webeshop este compatibila cu acest modul si nu va fi necesar sa cheltuiti bani suplimentari pentru implementarea acestui modul.

 

Instructiuni de configurare Google Analytics Ecommerce in magazinele Webeshop »

 

StatCounter.com

Recomandam acest serviciu de monitorizare pentru ca are cateva avantaje pe care Google Analytics nu le pune la dispozitie, acestea ar fi:

– Analiza in timp real a datelor. Datele colectate sunt disponibile la cateva secunde dupa ce au fost colectate.

– Afiseaza traseul fiecarui utilizator in paginile magazinului.

– Este afisat ip-ul utilizatorului. Aceasta facilitate este utila pentru a identifica paginile navigate de un singur vizitator.

– La accesarea siteului din Google o sa cunoasteti si pozitia cuvantului cheie de pe care s-a accesat siteul.

 

Instructiuni de instalare Statcounter.com in magazinele Webeshop »

 

Etichete: , , , , ,

Despre Echipa Webecom

Suntem o echipa tanara si pasionata de lumea online, compusa din: programatori, web designeri, specialisti marketing si economisti. Suntem mereu in cautarea unor noi proiecte si provocari.

  1. Adorita Nagy spune:

    Salutari 🙂
    Super recomandari , cititorii ar trebuie sa ia in considerare aceste lucruri 😀 !Felicitarile mele pentru articol , great job si bafta in continuare ! 🙂

Exprimati-va opinia: