Informare privind e-Factura pentru clientii si partenerii Webecom

Creat sau actualizat in 3 aprilie 2024 , de Webecom

 

Incepand cu 1 Ianuarie 2024 sistemul e-Factura a devenit obligatoriu, chiar daca inca nu exista sanctiuni deoarece ne aflam in perioada de gratie.

Echipa Webecom a realizat integrarea direct cu API-ul ANAF la finalul anului trecut, astfel incat sa va oferim facturile automat conform noilor dispozitii legale.

 

Prin noua integrare a sistemului de facturare va oferim acum urmatoarele servicii in calitate de partener Webecom:

  • Raportare in e-Factura a tuturor facturilor trimise (zilnic dupa ora 22.00).
  • Verificare automatizata a facturilor trimise pentru a ne asigura ca sunt valide.
  • Colectare automata a facturilor trimise catre noi la plata.
  • Verificare daca societatea are cod  TVA si este o societate activa.
  • Posibilitatea de a corecta o factura proforma inainte de emiterea facturii fiscale.

 

Tot pe aceasta cale, pentru a fi eficienti, va rugam sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

  • Inainte de plata facturii, va rugam sa va asigurati ca societatea pe care o reprezentati este activa si datele din factura proforma sunt corecte (de exemplu: cod unic, adresa sediu, nume societate).
  • Efectuati plata facturilor conform sumei exacte inscrise pe facturile proforme, alte detalii nu ne sunt necesare.
  • La fiecare factura achitata, notati doar numarul proformei cand trimiteti plata si mai ales urmariti instructiunile de plata trimise impreuna cu factura proforma (pe parcurs se mai pot schimba aceste detalii si vom actualiza mesajele). Daca platiti mai multe proforme, puteti delimita id-ul cu punct si virgula.
  • In cazul in care nu primiti e-Factura in maxim 24 de ore de la emiterea facturii fiscale, ne puteti anunta si verificam punctual, insa in fiecare dimineata noi primim o situatie a erorilor (daca sunt) si vom incerca sa le corectam cat mai rapid.

 

Avand in vedere noile prevederi legale, in cazul in care avem parteneri care nu au despus toate facturile la timp si pentru a evita sanctiuni vom rezilia contractele respective.

Va recomandam sa procedati si dumnevoastra la fel, pentru a nu risca sa aveti pierderi!

 

Informatii utile:

Avand in vedere situatia, probabil contabilul v-a recomandat deja un software de facturare compatibil cu e-Factura.

In cazul in care va ajuta, va aducem aminte ca avem integrari standardizate cu urmatoarele soft-uri prezentate mai jos, insa putem sa dezvoltam integrari noi pentru majoritatea aplicatiilor software disponibile pe piata din Romania:

Integrarile realizate permit emiterea rapida a facturilor si la cerere chiar actualizari de stocuri din gestiunea proprie.

 

In cazul in care intampinati probleme sau doriti mai multe detalii, puteti reveni oricand cu un email sau accesand formularul de contact de la adresa https://www.webecom.ro/asistenta/ .

Despre Webecom

Suntem o echipa cu experienta pasionata de lumea online, compusa din: programatori, web designeri, specialisti marketing si economisti. Suntem mereu in cautarea unor noi proiecte si provocari.

Etichete: , , , , , ,

Comenteaza: