Modalitati de crestere a vanzarilor cu ajutorul Facebook, Twitter si Yahoo Messenger in preajma evenimentelor

Creat sau actualizat in 11 noiembrie 2010 , de Valentin Manescu

Pe perioada unui an  exista mereu perioade in care vanzarile cresc exponential.

In cazul unui magazin online de cadouri vanzarile pot sa creasca in preajma sarbatorilor sau a zilelor de nume.

Daca vorbim despre un magazin de electrocasnice putem sa observam o crestere a numarului de calorifere electrice vandute  imediat cum vremea se raceste.

Cand vine vara companiile care monteaza aer conditionat nu mai fac fata solicitarilor.


Pentru a beneficia din plin de aceasta perioada este necesar sa va pregatiti toate mijloacele de comunicare pe care le puteti utiliza.

In cazul retelelor de socializare va putem da cateva recomandari pentru a va creste vanzarile mai mult decat concurentii dumneavoastra.

Pentru a va atinge obiectivele este necesar sa creati o pagina de aterizare (landing page). Aceasta trebuie sa contina un beneficiu adus utilizatorului pentru ca va urmareste pe Facebook/Twitter sau pentru ca il regasiti in lista de Yahoo Messenger.

Dupa ce ati rezolvat aceasta problema va recomandam sa urmati sfaturile:

1. Anuntati campania pe FaceBook / Twitter / Yahoo Messenger regulat. Incercat sa gasiti exact momentul si contextul potrivit.

2.  Realizati pe FaceBook campanii platite care sa recomande utilizatorilor sa dea like pentru a obtine respectivul beneficiu. Poate nu va comanda imediat dar macar isi va aduce aminte cand va avea nevoie de produsele pe care le comercializati.

3. Incercati pe cat posibil sa oferiti beneficii si pentru cei care va promoveaza campania in retelel de socializare.

4. Pe Facebook aveti posibilitatea si de a crea evenimente cu promotiile magazinului. Acestea se pot crea gratuit.

5. Folositi zilele de Miercuri si Joi pentru a va promova ofertele. Este mijlocul saptamanii si toti cei care stau la birouri sunt mai activi in retelele de socializare.

6. Daca aveti posibilitatea instiintati printr-un mesaj personal toti urmaritorii magazinului despre oferta care le este adresata. In general mesageria din retelel de socializare poate avea un impact mai mare decat un newsletter deoarece nu exista atat de mult spam.

Despre Valentin Manescu

Pasionat de antreprenoriat, tehnologie si sporturi extreme, caut zilnic noi solutii de a ajuta posesorii de afaceri din Romania sa aiba succes pe o piata competitiva.

Etichete: , , , , , , , , , , ,

Comenteaza: