Fiecare afacere are nevoie de o identitate, la fel si fiecare magazin online.
Prin identitate intelegem atat diferentierea magazinului fata de competitori cat si crearea unei imagini in mintea clientului care sa confere incredere.
Decizia unui client de a cumpara din magazinul dumnevoastra tine cont de sute de factori, dar in prima faza este foarte important ca imaginea magazinului dumnevoastra sa va reprezinte activitatea pe care o desfasurati.
Este timpul sa ne gandim cu totii cum putem imbunatati perceptia clientilor prin reprezentari vizuale si nu numai!
Avantajele unui design bun:
– Creaza incredere in fata potentialului client.
– Creste probabilitatea ca acesta sa cumpere din magazinul dumnevoastra.
– Creaza si consolideaza oportunitati pentru a colabora cu alte companii.
– Va pozitioneaza pe un segment de clienti unde nu doar pretul conteaza.
– Scade costul de achizitie client si costul pentru fiecare conversie inregistrata.
Dezavantajele unui design slab:
– Identitatea brandului este afectata si este greu sa va diferentiati.
– Scaderea numarului de comenzi sau stagnarea acestora.
– Bugetele de promovare au randament scazut.
– Creste costul de achizitie a unui client.
– Creste costul ratei de conversie.
– Creste bounce rate-ul magazinului.
– Scade rata de fidelizare a clientilor.
– Imaginea magazinului nu reflecta lucrurile extraordinare pe care le faceti zi de zi in compania dumnevoastra.
La crearea unui design de magazin online luam in considerare:
– Specificul nisei de piata in care va activa noul magazin online.
– Identitatea de brand care va reprezenta magazinul online.
– Paleta de culori si elementele grafice pe care consumatorii doresc sa le gaseasca cand va viziteaza magazinul.
– Asteptarile de identitate vizuala a persoanei/companiei care construieste magazinul.
– Elemente vizuale (iconuri /logouri de exemplu cele ale procesatorilor de carduri, retele de socializare) care pot ridica gradul de incredere in fata consumatorului.
– Mesaje de marketing ce pot pune in evidenta avantajele competitive ale magazinului online creat.
– Experienta pe care am acumulat-o colaborand cu alti clienti din segmente de similare de piata.
Daca vrei sa iti imbunatatesti activitatea, contacteaza-ne pentru a discuta cum putem sa-ti imbunatatim designul siteului sau al magazinului tau online aici www.webecom.ro/contact/