Cum sa iti cresti vanzarile si satisfactia clientilor?

Creat sau actualizat in 10 mai 2016 , de Webecom

despre-chat-online-flat

Fiecare posesor de magazin online este constient ca a avea o afacere in acest sens implica un efort sistematic cat si capacitatea de a lua rapid cele mai bune decizii pentru buna functionare a afacerii pe care o administreaza.

Sa administrezi o afacere nu este simplu! Clientii vor servicii de o calitate cat mai buna la preturi cat mai mici, sunt o multime de probleme care pot sa apara de cand coletele sunt preluate de curier, pana se incaseaza contravaloarea acestora, in multe cazuri chiar si dupa aceasta perioada.

Studiile arata ca fidelizarea unui client este uneori mai ieftina decat achizitia unui client nou (cost achiztie client). Din cauza costurilor mari de publicitate, fiecare vizitator al siteului trebuie sa aiba toate serviciile necesare ce pot sa-l determine sa faca o achizitie, mai exact sa creasca rata de conversie (procentul de vizitatori unici care fac o achizitie raportat la numarul total de vizitatori).

Astfel, astazi vrem sa-ti oferim mai multe detalii despre avantajele pe care o aplicatie de chat online ti le poate oferi.

Live chat-ul a patruns rapid si s-a instalat comod in felul in care comunicam de la distanta. Nu avem nicio reticenta sa-l intrebuintam in retelele de socializare, cu prietenii si cunoscutii, dar ce avantaje ar putea sa aduca afacerii tale?

1. Intelegeti mai bine nevoile clientilor – live chat-ul poate oferi date despre client precum: nume, adresa de e-mail, caracteristici demografice, informatii pe care le puteti folosi pentru a cunoaste mai bine publicul tinta. De asemenea, puteti urmari intrebarile recurente si problemele cu care se confrunta mai multi vizitatori, pentru a imbunatati mereu felul in care interactionati cu clientii si pentru a gasi noi moduri de optimizare a produselor si serviciilor oferite.

2. Influenteaza pozitiv vanzarile – de multe ori se intampla ca potentiali clienti sa isi piarda rabdarea si sa paraseasca site-ul pentru ca nu reusesc sa se orienteaze corect si in timp util. Daca sunteti activi pe live chat, clientul poate cere indrumare, iar acest lucru il poate determina sa ia o decizie de cumparare.

3. Reduce efectul erorilor de sistem – uneori este posibil ca serverul pe care se afla magazinul sa nu fie accesibil sau magazinul sa aiba o problema tehnica, sunt situatii care se pot intampla. Sistemul de live chat va functiona independent de restul magazinului. Mai mult de atat, am observat ca majoritatea vizitatorilor care intampina o problema, o vor anunta pe chat, daca un operator este disponibil.

4. Economisiti timp si bani – in functie de optiunile pe care le ofera, live chat-ul poate fi gratuit sau la un pret mic, comparativ cu cheltuielile pe care le presupune desemnarea unui angajat care sa se ocupe de relatiile cu clientii, prin telefon. Live chat-ul permite comunicarea cu mai multi clienti in timp real, simultan!

5. Permite realizarea mai multor activitati in acelasi timp – Clientii isi pot vedea de treburile casnice, de job, sau pot naviga mai departe pe site, in timp ce le sunt oferite solutii si lamuriri. Operatorul de chat are libertatea de a cauta informatii online, sau de a-si intreba colegii. De asemenea, pot exista schimburi de link-uri, ceea ce faciliteaza navigarea clientului pe site.

In concluzie, live chat-ul se poate dovedi un instrument pretios in optimizarea afacerii si maximizarea vanzarilor, intr-un mediu foarte competitiv, cum este piata eCommerce.

 

De ce recomandam chat-ul partenerilor nostri?

Echipa noastra face tot posibilul pentru a va ajuta in a avea un magazin online care sa functioneze si sa inregistreze comenzi. Chat-ul online poate sa reprezinte o metoda de a sustine activitatea magazinului dumnevoastra, care are nevoie de cat mai multe comenzi pentru a functiona.

In acest sens, echipa noastra a depus tot efortul necesar pentru a furniza o solutie de calitate, care sa ajute fiecare manager de magazin online sa-si dezvolte activitatea cat si sa-si extinda pe piata digitala.

 

Acceseaza acum: oferta pret live chat magazin online Zopim

 

Voi ce parere aveti despre oportunitatea de a discuta online, in timp real, cu clientii dumnevoastra?

Despre Webecom

Suntem o echipa tanara si pasionata de lumea online, compusa din: programatori, web designeri, specialisti marketing si economisti. Suntem mereu in cautarea unor noi proiecte si provocari.

Etichete: , , , , ,

  1. Webecom devine revanzator autorizat Zopim by ZenDesk spune:

    […] trecuta v-am prezentat avantajele de a utiliza un sistem de chat online in magazinul online pe care il […]

  2. Iulian Paduraru spune:

    INTERESANT…si chiar util…

    http://www.delicateseiuliano.ro

  3. Iulian Paduraru spune:

    INTERESANT…

    http://www.delicateseiuliano.ro

  4. Ispas Dumitru spune:

    Ce costuri implica pentru noi?

    • Echipa Webecom spune:

      Buna ziua,

      Vom reveni cu detalii pe email.

      Cu stima,
      Echipa Webecom

  5. Maria spune:

    Interesant! Asteptam detalii!

    http://bijuteriixcadouri.ro

  6. Fechete Claudiu spune:

    Este o oportunitate buna, faciliteaza luarea unei hotarari in cunostiinta despre un produs, economie de timp etc.

    http://www.albimag.ro

Comenteaza: